vineri, 4 septembrie 2009

Unde si de ce?



De multe ori v-ati pus problema cu ce o sa va imbracati astazi, in functie de stare, vreme si ocazie.Sincer parerea mea este sa te imbraci cu niste haine cu care te simti comfortabil in ceea ce ai de gand sa faci cand esti imbracat cu ele, dar puteti sa-mi spuneti si mie cum va alegeti voi hainele pe care o sa le purtati in ziua urmatoare? De asemenea mai am o nelamurire, ce va face sa adoptati un anumit stil de imbracaminte? Astept pareri din partea ambelor sexe si sunt sigur ca ar fii un ajutor pentru mine si pentru altii...Mersi!

17 comentarii:

Uana spunea...

adopti un stil de imbracaminte in functie de trenduri,gen muzical pe care il asculti,nush
cum imi aleg hainele?:))
iau ce-mi pica in mana

geo spunea...

stiu k vroiai parerea mea:))nsh...eu nam un stil anume...de multe ori vreau s ma imbrak sport pt ca simt k nu pot merge pe niste tocuri de ex
;d, dar avand in vedere k is mai mik de inaltime nu imi pot lua blugi largi, sau tricouri de genu asta k nu ma avantajeaza:p si nah, fiecare sa se imbrace cum ii place, dar indiferent de ce ati spune,cu totii tinem la parerea celor din jur pt k pana la urma fiecare are niste preferinte influentate tot de anturajul frecventat:d

Uana spunea...

exact. te imbraci cu ceva care sa te avantajeze ;)

DanuKa spunea...

Eu sunt de parere ca haniele sunt o parte din personalitatea noastra si ele ne arata statutul pe care il avem. Eu sunt de parere ca hainele pe care le alegi trebuie sa te reprezinte si sa te simti bine in ele. Multe fete se imbraca cu un anumit obiect vestimentar doar pentru ca si prietenele ei il poarta, insa ele nu isi dau seama ca nu le prinde deloc bine. Daca o persoana este imbracata diferit fata de tine, nu inseamna ca trebuie sa il judeci pentru asta, pentru ca si acea persoana la randul ei te va judeca pe tine.

DanuKa spunea...

"Multe fete se imbraca cu un anumit obiect vestimentar doar pentru ca si prietenele ei il poarta, insa ele nu isi dau seama ca nu le prinde deloc bine." Esta valabil si pentru unii baieti.

●•° ♥Candy♥ °•● spunea...

buey nush ce sa'ti zic...
dar mie imi place sa am lucruri dragutse pe care nu le vad la toata lumea pe strada...si cum asta e mai greu...le combin diferit...le port in stilul meu ... am zile cand ma simt frumoasa, si atunci adopt un stil mai glam.. si zile cand pur si simplu ies doar pt relax si atunci ma imbrac simplu... la capitolul"porti haine in care te simti bine" : eu port orice din dulapul meu, pt k ma simt bine in toate... nu e normal sa cumperi un lucru care simti ca nu iti sta bine sau pur si simplu n te prinde... si bine'nteles:totul depinde de locatia pe care o alegi pt o zi.imi place ca tinuta mea sa atraga privirile,dar pt asta nu ies din casa cu "toate alea la vedere"... cand oamenii intorc capul dupa tine pe strada e vorba si de personalitate,de mers,de expresia fetei...nu trebuie neaparat sa ai masuri de model.doar sa fii natural.. [:x]
cel putin asta cred eu :P

●•° ♥Candy♥ °•● spunea...

Fashion is the art
Designers are the gods
Models play the part of angels in the dark
Which one of you would ever dare to go against
That beauty is a trade and everyone is paid



sam uitat sa spun k accesoriile sunt importante... si cica diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei femei

elle spunea...

hey, Candy, sunt de acord in privinta "sa am lucruri dragutse pe care nu le vad la toata lumea pe strada", caci si eu "functionez" pe acelasi principiu :)) Imi cumpar doar daca imi place si combin in functie de cum imi vine.:P

Uana spunea...

nu cardul de credit e cel mai bun prieten al unei femei? :))

Danela spunea...

cum spune uana, stilul tau vestimentar este influentat de muzica pe care o asculti si bineinteles. de trendurile actuale. pentru ca nu poti crede ca o fata imbracata in roz si cu tocuri de 12 cm este rokeritza sau ca un baiat imbracat in geci de piele negre si cu bocanci e manelist:)

In alta ordine de idei, trebuie sa te imbraci cu ce iti place si trebuie sa stii ce te avantajeaza si ce nu (cum spune geo). dar cel mai important e sa te imbraci in functie de starea ta personala de spirit:)

Uana spunea...

da,Dana,dar si in functie de buget :))

Danela spunea...

exact;) cum spuneai tu uana, cardul de credit este cel mai bun prieten al femeii;)))

Uana spunea...

"Cardul de credit nu te suna dupa o saptamana sa te intrebe cand ii dai banii inapoi. El nu iti impune nici o anumita perioada de timp in care trebuie sa achiti integral suma utilizata"
"Cardul de credit se comporta cu tine ca si un prieten vechi, de incredere: nu iti cere girant, nici asigurare de viata sau depozit colateral."

:))

DanuKa spunea...

Macedon ... unde sunt postarile noi?

Andi spunea...

DanuKa spunea...

"Multe fete se imbraca cu un anumit obiect vestimentar doar pentru ca si prietenele ei il poarta, insa ele nu isi dau seama ca nu le prinde deloc bine." Esta valabil si pentru unii baieti.


Rade ciob..

Rares Rapi spunea...

numai gossip girluri pe aici :))

Uana spunea...

daca astea-s gossip girluri,tu esti Chuck ;)

Trimiteți un comentariu