vineri, 9 octombrie 2009

Animalele de casa


Foarte multi dintre noi au deja un animal de casa, sau si-ar dori foarte mult, dar din cauza parintilor nu le pot avea. Personal am doi hamsteri:)) mici si draguti, dar cainii sau pisicile ar fi mai bine-venite, acestea din urma fiind mai afectuoase. Ma enerveaza ca uneori parintii nu ne lasa sa avem ca animal de casa cainii spunand "Vai! Nu o sa ai grija de el etc" Nu e adevarat!!! Eu zic ca putem avea grija de ei fara nici o poblema, dar ei nuuu:|. Noi, copii, fiind mai afectuosi si fara griji, ne este mult mai usor sa avem grija de animale si ei ar cam trebui sa inteleaga asta. Deci, parinti, lasati-va copiii, care vor sa aiba un animal de casa, sa-l aiba pentru ca acestia din urma sunt benefici sanatatii(in unele cazuri), interactivitatii si bunei-dispozitii. Am postat acest articol in speranta ca poate parintii vor inttelege ca e total benefic sa ai un animal de casa "palpabil"(adica unul mai mare, cu care te poti juca, pe care il poti atinge calumea, Ex: caine, pisica)

5 comentarii:

smack spunea...

sunt sigur ca multi parinti iti citesc blogul si chiar mai multi iti urmeaza sfatul

Uana spunea...

dupa 3 luni deja ma plictisisem sa am grija :))
ia-ti tu caine,pisica "palpabile" care sa nu se cace in casa. gasessti?

deci,parinti,urmati-i sfatul si strangeti rahatul

Uana spunea...

`Comentariul dvs. va fi vizibil după aprobare`
ei,dar ce smecher te-ai facut. acum aprobi tu:))

alinutsa spunea...

chiar este bine sa ai un animalut de casa. eu de exemplu am un caine, care nu e chiar "animalut", dar il consider un preieten foarte bun.il iubesc ca pe un frate :)

alinutsa spunea...

aa si btw: e foarte simpatica imaginea articolului :))

Trimiteți un comentariu