marți, 6 octombrie 2009

C.N Gh. Vranceanu


Anul acesta sunt si eu boboc in C.N Gh. Vranceanu si sunt foarte mandru de acest lucru datorita faptului ca aici gasesti educatie, distractie si bun simt in acelasi timp. De elevi nu mai avem ce discuta, acestia fiind foarte inteligenti, fapt dovedit de ultima media de intrare la Matematica-Informatica 9.24, iar la Filologie in jur de 9.15. Nu zic ca la celelalte licee nu sunt copii foarte buni, dar imi ridic si eu putin liceul in slavi:)). In viitorul apropiat va fi organizat Balul Bobocilor unde numai fete dragute si baieti....numitii voi(ca eu daca zic draguti...gata sunt gay) vor defila, vor avea probe de talente, de cultura generala etc. si vreau sa le urez SUCCES!

18 comentarii:

sisi spunea...

right macee:) stii, imi place blogu tau. dai bici inainte:)) si succes la scoala:*

DanuKa spunea...

Mace bine ai revenit printre noi "Bloggerii" :)):>
Succes in continuare:>>:D<

kristofer93 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
kristofer93 spunea...

In legatura cu ce ai scris tu aici, nu cred ca media are de-a face in mod direct cu nivelul de cunostinte si capacitatea de gandire pe care le au in general elevii.

Anonim spunea...

DanuKa spunea...
Mace bine ai revenit printre noi "Bloggerii" :)):>

Iti supraestimezi valoarea

Anonim spunea...

DanuKa spunea...
Mace bine ai revenit printre noi "Bloggerii" :)):>

fugi tareeeeee

Anonim spunea...

DanuKa spunea...
Mace bine ai revenit printre noi "Bloggerii" :)):>

si tu ai blog , care mai e si ACTUALIZAT zilnic :|

Uana spunea...

Gayule :*

Uana spunea...

Liceul nu-i luat dintr-un unghi bun :))
mai ce rau e anonimul asta
stai sa vada Dana commenturile >:)

DanuKa spunea...

Din partea mea acest anonim are tot dreptul de a se sinucide, chiar ii sugerez sa faca asta. poate o sa inceapa o viata in care sa faca si el ceva, nu sa il intereseze cum e un anume blog sau sa ne dea el indicatii, caci eu cred ca el are 2-3 bloguri care sunt nevizitate si neactualizate(nu ca al meu al fi).Prefer sa nu ma cobor la nivelul lui si sa il ingor pe viitor. O zi buna tuturor!

Andi spunea...

Esti si proasta, ca nu-s eu anonimul, desi banuiesti asta, d'oh. Eu scriu cu numele meu, bai asta mare bloggerita:*. Data viitoare inghite si gandeste-te inainte

Anonim spunea...

mare e...
blogerita mai vedem..

Andi spunea...

kristofer93 spunea...

Tipic. Bloggarasii se cearta pe blogulete.


Ingamfat ca de obicei.
P.S. Dana, invata sa scrii corect gramatical. A, stai tu faci doar poze:|

Rares Rapi spunea...

ba razboiul stelelor mai incet :))

kristofer93 spunea...

@Andi: Mai bine ingamfat decat sinucigas si trist.

Andi spunea...

P.S. Sa-mi multumesti cand o sa ne vedem, cu ocazia asta ai invatat si tu sa scrii un cuvant nou

Andi spunea...

@kristofer: mai bine ca mine, decat sa ma satisfac singur in baie pe telefonul cu wireless:*

Uana spunea...

duuude,e grav pe aici :))

Trimiteți un comentariu